Välkommen till vår bygdegårdsförening som är aktiv i Västerby Bygdegård, Norra Sorunda.
Som medlem stödjer du bygdegårdens verksamhet och har dessutom möjlighet att hyra festlokal/möteslokal i bygdegården.
Vi har tillåtelse till grupper om ca 60 st med porslin.

Vid olika arrangemang har du fri alt rabatterat pris på entréavgiften.

Vill du driva något eget ”event” så hör av dig till styrelsen, det tycker vi bara är roligt.

Vill du arbeta i styrelsen eller/och hjälpa till med något evenemang som Bygdegården årligen arrangerar så tar vi emot hjälp med öppna famnar.
Även en liten utsträckt hand är av stort värde. Kanske en kul idé?

Återkommande evenemang är Valborgsmässoafton och Julmarknaden (alltid andra söndagen i advent).

Medlemsavgiften är endast 200 kr/per person eller 400 kr/familj och år. Betalas till föreningens bg 855-6441. Det är viktigt att du skriver tydlig avsändare och kontaktuppgifter så att du får info om vad som händer.
Du kan följa verksamheten via vår facebooksida.

Fyll i formuläret till höger för att anmäla dig som medlem.

Välkommen till oss

Verifiering